Extreme ProGaming
Offtopic => Cinema => Topic started by: HyPeRioN on September 09, 2011, 03:49:35 PM
-
...
-
Shaun of the Dead
American Pie (svi delovi)
...
-
american pie fast and furious and harry potter
-
Never Back Down , Kad porastem bici Kengur , Mrtav Ladan , Kum ima jos par njih ne mogu trenutno da se sjetim :)
-
hangover, nebeska udica, american pie svi delovi itd
-
V for Vendetta, Pirates of the Caribbean, Harry Potter
-
Ovi sto vole Hari Potera su gejevi,knjiga je zakon!
@topic Kad porastem bicu Kengur,Mrtav Ladan,Zelena Milja(Green Mile),Dead Silence,Die Hard 4
-
Pirates of Caribbean (Svi delovi) Die Hard (takodje svi)
-
Crank,The number 23(naravno sve sa Jim Carrijem),svasta nesto :/
-
E da bre Number 23 mocan film, zaboravio sam da pomenem =O
-
zodiac, the illusionist, the prestige, deer hunter, once upon a time in america, a beautiful mind, angel heart, variola vera, the departed, blood diamond, fight club, face off, matchstick men, the shutter island, sherlock holmes (sa downey jr.-om) the naked gun trilogy, i jos par hiljada..
-
How High !
-
How High !
-
Dead silence...-. -
-
Ace Ventura,svi sa Rovenom Atkinsonom (mister bin),Carlijem Sinom i naravno Pirati sa kariba :D :)
-
equilibrium and room 1409 !
-
crni kadilak, pirati sa kariba, ..
-
La Haine , The Godfather , Human Centipede
-
Dead silence...-. -
ziv se usr'o odlican film! +!
-
Dead silence...-. -
ziv se usr'o odlican film! +!
sad sam ga odgledao.. bolje je i od halovin i petak 13 zajedno.. kraj je najjaci
-
The Godfather 1,2,3 Never back down 1,2 American pie svi delovi
Preporucio bi vam da odgledate najnoviji Conan the Barbarian odlican je
-
Nadjite i filmove : My Bloody Valentine i Black Christmas .. super su makar meni :p
-
Hrabro srce ( BraveHeart )
-
The Pursuit of happYness
The Notebook
The Matrix
The Butterfly Effect
Forrest Gump
Avatar
Saving Private Ryan
Catch me if you can
7 Pounds
Click
I, Robot
Anger Management
I Am Legend
Finding Nemo
-
Posetioci 3 :D xaxaxaaaa
Usput ... American pie ... Godfather... 2 fast 2 furious...
Ma uvek ima dobrih filmova....
Troy, 300, the last samurai ... Da ne nabrajam vise...
-
(http://images2.wikia.nocookie.net/__cb58374/lotr/images/8/87/Ringstrilogyposter.jpg)
Nema tu mnogo ta da se priča. Epsko delo urađeno po fenomenalnim knjigama. Ovo spada u sam vrh kinematografije.
Po meni najbolji film ikada!
Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings_film_trilogy (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings_film_trilogy)
Wikipedia posvećena filmu!
http://lotr.wikia.com/wiki/Main_Page (http://lotr.wikia.com/wiki/Main_Page)
Evo par symphony-a, ali umetnički odrađeno:
-
American pie svi delovi :svakatidala:
Good luck Chuck
Crank 1 ,2
Pirati sa Kariba svi delovi
The Avengers
itd..
-
Obavezno ;)
-
Obavezno ;)
e cim izadje download salji mi na pm moram da odgledam ovo :D
odgledao sam - film je sjebo sve koje sam do sada gledao - respect
bajke jos 1 hvala za link :)
-
Lord Of The Rings < 3
Betmen svi delovi.
-
PIRATES OF CARIBBEAN AND
MEMORIES OF NOBODY - ANIME
-
1.Resident evil: Afterlife / Silent Hill (2006)
2.Matrix I
3.Blade runner
4.Dracula
5.Aeon flux / Underworld 2
6.Amelie Pullen
7.Pink revenge of the pink panter
8.Nebeska udica
9.Lajanje na zvezde
10.Punisher - War zone
Tesan top 10, po meni najboljih filmova :kez:
-
War horse, RED, Battleship, Tropa de Elite, Black hawk down, Rango, Taken, Wrath of the Titans, Eragon, The Pacific, Saving Private Ryan, Hachi, How to Train Your Dragon, Ubica mekog srca, Lepa sela lepo gore...
-
Kad porastem biću kengur.
-
Taken 1,2 Limitles
-
clash/wrath of the titans, Dante's Inferno (iz 2010)
-
Da li je neko gledao film JUMPER
Mnogo je dobar :)
-
Sillent Hill (2006), Pulp fiction, Resident evil: afterlife, Last samurai, I am legend, Underworld 2 evolution, golden compass, punisher: war zone, blade runner, dracula, taking lives, big blue, a beutiful mind, amelie pullen, zivot je cudo, nebeska udica, life is beautiful.
-
LOTR :D
-
Hajde malo da ozivimo mrtvu temu :) :up:
1. I am legend
2. Dead silence
3. Harry potter svi delovi
4. Fast and furious svi delovi
5. Lord of the Rings takodje
6. Wrong turn svi
7. Saw svi delovi
8. Avatar
9. The Hobbit
10. Spider man mozda ::)
Dajte neke predloge da gledamo ;)
-
american pie svi delovi
harry potter svi delovi
lotr svi delovi
fast and furious svi delovi
rush hour svi delovi
silver linings playbook
the hunger games
the dark knight i the dark knight rises
the odd life of timothy green
wall-e
pursuit of happyness
friday night lights
a beutiful mind
the hobbit
i am legend
the intouchables
itd itd
-
Fast and Furious 6 bitches is out :D i prevod je tu ko hoce link pusti pm ;) film je vrh vrhova znaci obavezno pogledati :up:
-
Thor
A haunted house
The Avengers
ima jos dosta :)
-
To the wonder, Bounce, Forces of Nature, The Vow, P.S I Love You...
-
The expendables 1 i 2 deo, Rush Hour 1,2 i 3 deo, Parker, Undisputed 1,2 i 3 deo, Never back down 1 i 2 deo, Wrong turn 1,2,3,4 i 5 deo, Dead silence 1 i 2 deo, Harry potter 1,4 i 5 deo, Hangover 1 i 2 deo, Evil Dead, Word War Z, Van Helsing, Step up 1,2,3 i 4 deo, The Mechanic, Unknown, Night Wolf, Road House i Tri metra ispod neba 1,2 deo :D
-
The expendables 1 i 2 deo, Rush Hour 1,2 i 3 deo, Parker, Undisputed 1,2 i 3 deo, Never back down 1 i 2 deo, Wrong turn 1,2,3,4 i 5 deo, Dead silence 1 i 2 deo, Harry potter 1,4 i 5 deo, Hangover 1 i 2 deo, Evil Dead, Word War Z, Van Helsing, Step up 1,2,3 i 4 deo, The Mechanic, Unknown, Night Wolf, Road House i Tri metra ispod neba 1,2 deo :D
dead silence postoji samo 1 deo, tj. samo 1 film :d
-
American Pie (1,2,3...8)
Police Academy (1,2,3...7)
Home Alone (1,2,3,4)
Sekula 1,2,3
Valter brani Sarajevo
I svi moguci filmovi gde glumi Bata Zivojinovic :D
-
LOTR - ( svi delovi ) ukljucujuci i Hobbits..
X - men First class i wolverine..
Clockwork orange
American Pie (1,2,3 i reunion)
Edward Scissorhands
The Godfather ( svi delovi )
The Shawshank Redemption
Star Wars sve epizode <3
Fight Club
The number 23
The Exorcist (1973)
Pupl Fiction
I jos mnogo kvalitetnih filmova :D
-
Jaooo, juce opet gledala u-571.. Ako volite podmornice, brodove, more i, naravno, torpeda, ovo je film za vas! :cocktus4cm:
-
The expendables 1 i 2 deo, Rush Hour 1,2 i 3 deo, Parker, Undisputed 1,2 i 3 deo, Never back down 1 i 2 deo, Wrong turn 1,2,3,4 i 5 deo, Dead silence 1 i 2 deo, Harry potter 1,4 i 5 deo, Hangover 1 i 2 deo, Evil Dead, Word War Z, Van Helsing, Step up 1,2,3 i 4 deo, The Mechanic, Unknown, Night Wolf, Road House i Tri metra ispod neba 1,2 deo :D
dead silence postoji samo 1 deo, tj. samo 1 film :d
Ne, pogledaj malo bolje imas i prvi deo filma "Mrtva tisina" drugi deo je sa Bilijem, a prvi je u crno beloj boji :x
-
Harry Potter (1, 2, 3, 4), Gospodar Prstenova (svi delovi) + knjige su odlične. :-D
Poslednja ekskurzija. Ima ih jo, ali su ova 3. filma definitivno omiljena :dance1:
-
V for Vendetta.
-
American pie svi delovi, Project X :kez:
-
U poslednje vreme, gledam mitologiju, istoriju tako da moji favoriti su
300, i 300- rise of the empire (moglo je to i bolje, ali sustina je tu)
Clash of titans 1,2
Percy Jackson 1/2/3 (nisam siguran da li postoji 3 xD)
I naravno, kung fu panda jedan od najboljih animiranih. :D
-
American Pie,Diktator,Kad porastem bicu Kengur,Ekstra losi :)
-
:D
-
Rush Hour(svi delovi)American Pie(svi delovi)Never Back Down 2,Hangover 3
-
Sherlock Holmes (2009)
Sherlock Holmes - A game of shadows (2011)
-
Sperminator,Napad na policijsku straznjicu,Gladijajator,Alisa u zemlji muda,Ivkova sprava.... :D :D :D :D :D
-
1. Harry Potter
2. Twilight
3. Home alone
4. Mean girls
5. 3 metra iznad neba
6. Rocky
7. The ring
8. SVI BOŽIĆNI FILMOVI
-
predestination npr